June 30, 2010

3 dalam 1

Ada 3 cerita iaitu:


  1. Camera strap slip cover
  2. Khamjoe giveaway
  3. Personal pillow
  • Camera strap slip cover

1st time melihatnya di mycrazyartzone terus rasa nak buat walaupun xde fabrik yang boleh dikategorikan tangkap cun atau meleleh air liur kalau tengok. husband saya sekali-sekala 'mengeshoot' gambar untuk majlis kawin2 atau event, sehari suntuk bersama DSLR bayangkan keadaan strapnya---->lembap kena peluh..jadi haruslah ya untuk membuatnya..

saya guna padding keras.silap betul.jadi keras sangat camera strap tu. dan. memang camera strap slip cover tu akan menjadi 'besar' atau saya terbuat besar?

camera strap cover
dalam banyak fabrik dalam simpanan, motif kuda belang ini saja yang boleh tahan dan dikira sesuai dengan sifat kelakian (hahaha abaikan ayat saya ..masa sekolah karangan dapat markah rendah..heheee)

saya akan buat lagi satu untuk saya pula.rasa macam tak aci pulak saya x ada (macam la pandai sangat ambil gambar!)..untuk saya wajib beli fabrik di lovemelots..haha..(gaya mesti ada walaupun skill x berapa nak ada ;D )

*************

  • Khamjoe giveaway
Suatu hari, saya memberi komen hasil kerja KhamJoeDesign. dan. inilah yang saya dapat:
gift

gift
Kreatif sungguh. saya selalu singgah ke sana..menjenguk kalau2 ada idea baru. memang talented dan banyak memberi inspirasi pada saya rancang aktiviti2 bersama budak sekolah. 'budak sekolah' suka sesuatu yang praktikal.mencabar.kreatif. saya paling takut mereka kata saya 'membosankan' walaupun migrain untuk fikirkan konsep atau idea yang fresh setiap kali membuat aktiviti.

**************
  • Personal pillow

Baru tadi siap. masih lagi rasa xpuas. nak buat lagi satu, dua atau berapa banyak sehingga rasa puas...nak saya buatkan satu? email gambar pada saya. gambar jelas. yang boleh menampakkan jerawat mahupun jeragat..hahaha (rasa kurang sopan pulak cakap macam tu)..
personal pillow chia
personal pillow chia 2

tata =)

5 comments:

Cikgu Wani Hamdan said...

ija..
pillow 2 sangat comel...
best nyer klu reti menjait..

deja said...

o..ony rupanya..haha
thanx ony.t ony email gmbar keh..bule letak dalam bilik yg comey tu..=)

Anonymous said...

bley market ni..tp kene serius..

Kham said...

salam deja...

shot yg deja amik utk potpourri tue sgt2 cantik dik...thanks a lot for posting it in ur blog... :D

Dodie RH Alfian said...

How much yer pillow mcmni? saiz dan warna boleh order? Pls email me d details : alfiandie@yahoo.com