May 23, 2009

brown dress part 1




sekarang saya agak sibuk. dress syira xdapat nak siap walaupun dari 2 minggu lepas saya jahit. 26hb dan 27hb saya ada temuduga, jadi banyak masa prepare untuk itu. lagipun saya saya baru balik holiday dipenang dari hari ahad dan balik hari selasa, sempena besday syira dan anniversary kawin saya. agak kelam kabut sikit. saya cuba untuk sipkan dress syira dalam minggu ini selepas segala-galanya selesai. da x sabar nak tengok, tambah2 eksperimen ropol yang saya buat dihujung dress..da nampak macam icing kek pulak..

7 comments:

Alviana said...

the ruffles look so cute :)
cant wait to c it finish. gudluck!

LyDia DeLia said...

ye la dija..ruffles tu cute sgt!! boleh jadi sumber inspirasi ni!!hehehe..dah siap mesti cantik!!

Aiza Azril said...

Can't wait to see the end result...nmpk cute sgt okeh! hehehe!

Abang Terrer said...

Moga success dl temuduga tu.. Bro Sharil begitu mgharap hihi..

shikinkamal said...

i love the ruffles too!!
salam kenal dari saya!!
maybe we shd exchange link???what say u??

dijadeja said...

huhuhu mesin jahitku rusak

Akmal said...

lovely dress..
mcm yg jual kat kedai

salam perkenalan