June 14, 2009

meragam

oh mesin jahit klasik saya tu meragam, segalanya dah tergendala.. especially brown dress syira tu. kempunannya nak tengok syira pakai..

mesin jahit ada 3 dirumah, tapi yang 2 tu pakai 'tekan'.. huhu saya memang x expert nak control, asyik terlajak, nak jahit lain, lain pulak yang akan jadi..hehe

kena tunda dulu, hingga mesin jahit klasik saya okey kembali.. (biasa la mesin jahit pun macam kita, ada masanya merajuk, perlu dipujuk dan dibelai!!)


p/s : buat kawan2, maaf buat kamu semua menunggu dan terus menunggu!!

tata =)





1 comment:

shikinkamal said...

mesin nak suh belai2 pujuk dia tu kan...
nanti baik sambng lagi k..