April 11, 2009

bib untuk adam

bib ini saya buat untuk baby kawan lama saya sama-sama study dulu, wani. dah lama kami tak berjumpa, lepas grad masing-masing bawa haluan. sekarang saya ada seorang baby pwincess yang cute dan wani pula ada baby hero yang hensem..dua2 lahir pada tahun yang sama.


kebetulan, semasa saya jalan2 kat pekan khamis terjumpa fabby strip biru kelabu. jadi saya beli. balik dari pekan terus saya cari fabby yang dah ada dalam simpanan. matchkan. designnya saya buat aje memandangkan saya tak de idea yang best pada masa tu..hehe..
alphabet 'a'-----> untuk adam...
.....then letak button
......n lace yang saya beli beberapa hari lepas di berrybunchbox.

harap2 adam darwisy n mama suka..=D



tata =)

1 comment:

Alviana said...

hi there.
thnx for visiting my blog.
u have a very beautiful cute creations too. Love it all!
i cant wait to have my own little one, so i can sew for baby like u. very cute! :)