April 30, 2009

pink polka dot dress

dress dari hadapan...

dress dari tepi...

corsage dari felt dan butang..


pink polka dot dress
fabby saya beli dari kamdar, tahun lepas.. baru beberapa hari lepas baru dapat jahit.
untuk tidak menampakkan dress tu kosong, saya tambahkan dengan corsage yang saya hasilkan daripada felt dan butang.

*hmm..agak susah nak jadikan syira sebagai model baju..hehe..mula2 nak suruh dia berdiri,dia xnak..akhirnya saya baringkan aje,anak buah saya tolong bagi dia senyum,penat jugak la dia..hehehe


best pose dari syira..hehehe

6 comments:

mama alicianorman said...

deja..cantiknye baju baby...

Cik As. said...

hai Deja ...

seronot bila dapat jahit baju baby ni kan ... Bahagian belakang dia butang ke atau bubuh zip? by the way nice work

via said...

Deja lawa dress tu...kalu sy ada dotter agaknya jenuh juga dia nak pakai dress. Cantik dress tu

SyahNur said...

wa.. cantik.. cantik... bunga tu pun sgt cantik... lawa la design baju ni... yg paling best, model tu la... comeeeyyy bangat... sgt tembam!

aimila said...

Deja..ciannya model kecik tu "dipaksa' menggayakan dress polka dot tu..he..he..he..anyway, mmg cntik giler baby dress tu. Blh tumpang b'guru ke? he..he..he..

deja said...

mama alicianorman,via & syahnur-tq,lau ade idea dress yg cantik,cun melecun bole kiter share ye?..kehkehkeh

cik as-memang seronok..belakang guna butang sbb saya de masalah nk jahit zip, xsempat menuntut..hehe

aimila-saya belum terel lagi,t insya'allah da terel saya buh tutorial..memang nak tempek kat sini tp kekadang bz le pulak..t eh tungguuuuu..